KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Saturday, June 11, 2011

YaBeDaBeDu!!!!!!!

suasana higway DESARU - PASIR GUDANG


KORANG taw tak apa entry aku kali nie??? haaa..... betul, sesuai dengan gambar di atas... hari nie secara rasminya highway yang merentasi laut dari DESARU ke PASIR GUDANG @ SENAI telah di buka. Seawal jam 7 pagi aku dikejutkan dengan deringan telepon dari adikku ejai yang memberitahu bahawa highway ini telah dibuka, maka apalagi seperti orang ngantok disorongkan bantal... aku terus mengarahkan ahli familyku bersiap untuk bersarapan di Bandar PENAWAR. ...( KORANG NAK TAW KALAU IKUT JALAN BIASA MASA DARI DESARU KE PASIR GUDANG ADALAH SEJAUH HAMPIR 2 JAMM!!!! kini setelah melalui highway nie.. masa adalah hampir setengah jam sahaja !!!!!) Kebetulan pula hari nie aku cuti kerana esok aku akan journey ke NEW ZEALAND selama 10 hari ... haaa jom kita lihat suasana semasa melalui higway nie ****

Semasa melali jambatan nie.... satu lagi perkara telah berlaku... kowang nak taw??? JENG JENG JENG.. lihat bawah nie :
bagi aku, apa yang mahalnyer highway ni adalah JAMBATANnyer.. kalau lalu kat atas.. rasa gayat wooooo.... jambatan nie ... teringat aku akan jambatan yang menghubung 7 pulau di BATAM, INDONESIA.. lebih kurang bentuknyerr.. cuba tengok bawah nie JAMBATAN di Batam, Indonesia:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH